نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس در انتظار تست دوم پوگبا است

یوونتوس در انتظار تست دوم پوگبا است

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش می دهد که یوونتوس متقاعد شده است که گام های درستی برای درمان مصدومیت پل پوگبا برداشته است و در صورت عدم موفقیت در ضد دوپینگ، می تواند قرارداد او را فسخ کند.

 

پوگبا به دلیل رد شدن از تست دوپینگ در 20 آگوست پس از بازی خارج از خانه یوونتوس در اودینزه که در آن مرد فرانسوی حتی در آن حضور نداشت، توسط دادگاه ضد دوپینگ تعلیق شد.

 

پوگبا از زمان بازگشتش به تورین در سال 2022 با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. طبق گزارش گاتزتا، یوونتوس متقاعد شده است که مشکلات بدنی او را به درستی و تنها از طریق مواد مجاز درمان کرده است.

 

اکنون انتظار می رود هافبک سابق منچستریونایتد تحت تست جدید قرار گیرد و یوونتوس تا زمانی که نتیجه آزمایش دوم را نگیرد تصمیمی نخواهد گرفت.

 

آنها این موضوع را با بازیکن خود بیشتر بررسی خواهند کرد تا مشخص شود که آیا او مسئولیتی دارد یا شخص ثالثی را برای درمان مصدومیت خود درگیر کرده است.

 

رافائلا پیمنتا، ایجنت پوگبا اصرار دارد که او هیچ وقت قصد زیر پا گذاشتن قوانین را نداشته است، اما طبق گفته گاتزتا، یوونتوس می تواند حقوق او را تعلیق کند و اگر تحلیل های متقابل مثبت بودن را تایید کند بیانکونری حتی می تواند قرارداد پوگبا را فسخ کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: